ads مکان تبلیغات شما
زمان جاری : یکشنبه 17 تیر 1403 - 2:54 بعد از ظهر
نام کاربری :
پسورد :

ads ads ads ads
پاسخ جدید
نویسنده پیام
milad
آنلاین

ارسال‌ها : 26
عضویت: 5 /8 /1394
نقد و بررسی سریال مارکوپولو

Marco polo درامی تلوزیونی است که داستان آن حول محور Kublai Khan حاکم چین و وقایعی است که به همراه مارکوپولو اتفاق می افتد . تاریخ پخش این سریال که از شبکه Netflix پخش می شود , 12 دسامبر 2014 است . نویسنده این مجموعه John Fusco و ستاره این سریال در نقش مارکوپولو نیز Lorenzo Richelmy می باشد . پیش از این مجموعه ای به این نام در ژانویه 2012 از شبکه Starz پخش شده بود . پس از این که فیلم این مجموعه که در چین تهیه شده بود با شکست مواجه شد , کمپانی The Weinstein با بودجه بالغ بر 90 میلیون , تصمیم گرفت این مجموعه را در 10 قسمت برای شبکه Netflix آماده کند . Joachim Rønning و Espen Sandberg مدیران اجرایی این مجموعه هستند و هم چنین قسمت پایلوت را کارگردانی کرده اند . فیلم برداری مجموعه در کشورهای Italy , Kazakhstan , انجام گرفته و در استدیو Pinewood Iskandar Malaysia تدوین شده است .

موضوع حاشیه ای : Stuntman Ju Kun یک بدل کار است که قرار بود برای این سریال ایفای نقش کند , مربی او در این زمینه Brett Chan بوده است , اماStuntman Ju Kun طی حادثه ای جان خود را از دست داد . این مشکل کمی از سرعت فیلم برداری را کاهش داد .

خلاصه داستان : در دنیایی که پر شده از حرص و طمع قدرت , رقابت های کثیف و فساد های جنسی , مارکوپولو خود را در دادگاهی نزد Kublai khan پادشاه چین می بیند . این وقایع در قرن 13 ام اتفاق می افتد . .

برای پروژه عظیم مارکوپولو که در تاریخ 12 دسامبر از شبکه نتفلیکس پخش میگردد از هیچ هزینه ای مضایقه نشده است.این سری 10 قسمتی با هزینه ای بالغ بر 90میلیون دلار یکی از پرهزینه ترین تولیدات در تاریخ تلویزیون میباشد. ستاره اصلی فیلم لورنزو ریکلمی، بازیگر ایتالیایی تازه وارد میباشد که برای بازی در نقش مارکوپولو زبان انگلیسی را فرا گرفت.مارکوپولو دو قاره و فاصله سه کشور ایتالیا ، قزاقستان و مالزی را پیمود. طراح تولید سریال، \\\"لیلی کیلورت\\\"(آخرین سامورایی) و طراح لباس، \\\"تیم ییپ\\\"(ببر خیزان، اژدهای پنهان) بر گروه ساخت و ساز 400 نفره و دپارتمان هنر 160 نفره ای نظارت کردند. لباسها ، تجهیزات و زره ها از ابتدا طراحی، ساخته و جمع آوری شدند ضمن اینکه 51 دکور در استودیوهای \\\"پاینوود اسکندر مالزی\\\" ساخته شدند

اگر انتظار دارید ظاهر سریال مارکوپولوی شبکه نتفلیکس، تلاشی برای ساخت شاهکاری به گستردگی و هیجان \\\"بازی تاج و تخت\\\" باشد که تا بهار سال بعد شما را مشغول خود سازد، ممکن است مایوس شوید. مارکوپولو ماجراجویی های افسانه ای جهانگرد مشهور 17 ساله ای را دنبال میکند که پدر تاجرش او را بعنوان هدیه به حاکم مغولستان(کوبلای خان) میبخشد تا در ازای آن دسترسی آزاد به جاده های تجاری چین در قرن سیزدهم را داشته باشد. مارکوی جوان (با بازی لورنزو ریکلمی) در بارگاه کوبلای خان به سان غریبه ای پست در سرزمینی عجیب میماند. این سریال دارای حسی حماسی با قاب بندی زیبا ، مناظر فراگیر و فیلمبرداری باشکوه میباشد.

زمان و تاریخ ارسال پست

1234

11-1-2015

یکشنبه 10 آبان 1394 - 12:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر


برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.